Tuesday, March 22, 2011

Lihtsad juustuküpsised

Jätkan Marise alustatud soolase juustuküpsetise teemaga ning pakun omalt poolt väga lihtsalt valmistatavaid juustuküpsiseid. Nende plussiks on kindlasti see, et neid saab teha ... praktiliselt ei millestki! Odav, kiire ning lisaks maitsev!

Vaja läheb:
ca 100g juustu
3 muna
8 supilusikatäit jahu
endale meeldivaid maitseaineid


Vahusta kõigepealt munad, seejärel lisa neile vajalik jahu ja juust. Sega kõik ilusti läbi, lisa maitseained. Mina kasutasin meie pere lemmikut, Santa Maria "Persillade"t - seal on soola, peterselli ja küüslauku. Sobib pea kõigega! Sega kõik läbi ning kalla taigen ahjuvormi.
Kui aus olla, siis loetletud ainetest saab päris väikse koguse küpsiseid, nii et mina kasutasin väiksemat keeksivormi. Peale raputasin külmutatud peterselli, kinzat ja rohelist sibulat, mis kuskilt külmiku sügavustest päevavalgele tuli.
Seejärel - ahju! Ahi võiks olla kuskil 220-230 kraadi ringis ning küpsetist tuleks seal hoida 20-30 minutit. Vahepeal võiks kindlasti kontrollimas käia, mis seal toimub. Valmis on ta igaljuhul siis, kui ta pealt pisut pruunikaks tõmbub.

Välja tuleb selline keeksike, mida iseenesest võib ka nii pakkuda, kuid mina otsustasin sellest siiski pisikesed suupiste küpsised teha, niisiis lõikasin selle tuurudeks.
Nom-nom 
Nende valmistamiseks läks tõega vähe aega, mul oli kodunt väljumiseni tund aega ning ma jõudsin pesus käia, küpsistega askeldada ning end korda seada :)
Ainus asi, mis mind häiris, oli puudulik retsept, mille ma internetist leidsin. Alguses tundus vahva olevat, aga tegemisel jäi näiteks selgusetuks, kui kauaks peab ahju jätma ja mis kuumusega. Aga kui see kõrvale jätta - mmm, kui head!

No comments:

Post a Comment